نامداران ارتباطات همراه هدست بلوتوث STONE جبرا را رونمايي كرد

هدست بلوتوث STONE آخرین محصولات جبرا با حضور مدیران ارشد این شرکت و شرکت نامداران ارتباطات همراه رو نمایی شد.





این محصول با حذف طرح‌های سنتی هدست بلوتوث نسل جدیدی از این فناوری را برای ارائه به کاربران همراه خواهد داشت. هدست بلوتوث STONE هم‌اکنون در تمامی نمایندگی‌های فروش شرکت نامداران ارتباطات همراه در سر تا سر ایران عرضه می‌شود.

بدنه این هدست بلوتوث به گونه‌ای طراحی شده که به طور خاصی گوش را در بر می‌گیرد. جبرا Stone به همراه یک شارژر بی‌سیم قابل حمل عرضه شده که تمامی آن به آسانی در کف دست جای می‌گیرد. کافی است هر جا شارژ هدست تمام شد، برای شارژ، داخل شارژر بی‌سیم قرار داده شود.

یکی از ویژگی‌های متمایز این محصول نسبت به سایر مدل‌های قدیمی، استفاده از فناوری حذف نویز (™Noise Blackout) و دسته میکروفون است. به گزارش خبرنگار ايتنا از اين مراسم، طی این نشست «مارتین روبرت هرلوف» مدیر بازاریابی جبرا ضمن ابرازخرسندی فراوان از اختراع این محصول گفت: «طرح و ویژگی‌های انحصاری جبرا Stone نگرش مصرف‌کنندگان تلفن همراه را در مورد هدست‌های بلوتوث تغییر خواهد داد.»

به گفته وی این محصول به راحتی در جیب جا می‌شود و کیفیت فوق‌العاده صدای آن همگان را به استفاده از آن ترغیب می‌کند. ویژگی امکان کم و زیاد کردن شدت صدا به صورت لمسی از دیگر فناوری‌های انحصاری استفاده شده در این محصول است که امکان تنظیم شدت صدا در حین مکالمه را به ساده‌ترین روش فراهم می‌آورد. همچنین یک ژل بسیار نرم پیرامون بلندگوی هدست به کار رفته است.

جبرا Stone از فناوری بسیار پیشرفته حذف کامل نویز (™Noise Blackout) برخوردار است. این فناوری ضمن کاهش صداهای پس زمینه مزاحم کیفیت صدای مکالمه را به بهترین حد ممکن ارتقاء می‌دهد. برای نتیجه بهتر، جبرا در ساخت مدل استون از دو میکروفون بهره برده است. برخورداری از فناوری بلوتوث نسخه 2.1 همراه با EDR و eSco ، امکان هشت ساعت مکالمه پیوسته و ۱۲ روز حفظ شارژ باتری با شارژر بی‌سیم، امکان شناسایی و اتصال به دو دستگاه، همراه با نشانگرهای وضعیت اتصال و سطح شارژ باتری (™Jabra Status Display )، امکان تنظیم شدت صدا به صورت لمسی، امکان شنیدن موسیقی از طریق هدست (مجهز به فناوری A2DP)، وزن سبک هفت گرمی و شارژ میکرو یواس‌بی پنج پینی از دیگر امکانات تعبیه شده در این محصول به شمار می‌آید.

شرکت GN Netcom به اعتبار نام تجاری جبرا، رهبر بازار انواع هدست در جهان است. محصولات GN Netcom طیف گسترده‌ای از هدست‌های بی‌سیم برای تلفن همراه تا هدست‌های باسیم و بی‌سیم اداری قابل استفاده در مراکز اداری و کال سنترها را در بر می‌گیرد. شرکت نامداران ارتباطات همراه نماینده انحصاری محصولات جبرا در ایران است و کلیه محصولات جبرا را با یکسال گارانتی تعویض عرضه می‌نماید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *بدگویی*

طبیعت را صداکن

میهن دوستان، آزادیخواه و آبادگرند نه کشتارگر... فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی